Hjälp och Supportsidor för Timmerweb Standalone.
Här finns samlad hjälp om:
- Timmerweb Standalone GIS-klient (för webbläsare)
- Timmerweb Standalone app för iPad
Sidorna är till hjälp för dig som användare. Saknar du information får du gärna skicka ett meddelande om detta på adressen nedan.
Klicka på länkarna till vänster, eller använd sökrutan längst upp till vänster.
För fel rörande systemet; fel i GIS-klient, karttjänster, app etc. kontakta vår GIS-support.
Även för administration användare (lägga till, ta bort, ändra) och ev. andra inställningar:
Mailadress: | gis-support@metria.se | vardagar 8:00-17:00 |
Telefon: | 010-121 81 47 | vardagar 8:00-17:00 |
Ta med följande uppgifter vid kontakt, så går vår hantering fortare:
- Ditt för- och efternamn, organisation/företag
- Vid FEL; ange vilken webbläsare inkl. version som används. ALT vilken modell av surfplatta (iPad) + iOS-version, som felet uppstår i.
- Vid FEL; skicka en utförlig beskrivning; t.ex. vad du gjorde innan felet uppstod, steg för steg.
- Vid FEL; skicka gärna med en skärmdump (Alt+PrtScn) som illustrerar problemet.
- Vid administration av ANVÄNDARE; ange användarens För- och Efternamn samt E-post. Gör gärna en lista på de som ska läggas till resp. tas bort, om det är flera...
Felrapporter och frågor om FastighetSök hanteras av vår E-support, se FastighetSök Support.
För avtalsfrågor, förfrågningar, prisuppgifter, utökad behörighet för appens servertjänster m.m.- se kontaktuppgifter till säljare på Timmerwebs produktsida.
AKTUELLT (nyheter, meddelanden, driftstörningar etc.)
GIS-klient
GIS-KLIENT FAQ (kända fel etc.)
GIS-KLIENT NYHETER (release notes)
App för iPad
APP NYHETER (release notes)
Webbsystemet, GIS-klient: http://www.timmerweb.nu