Här finns samlad hjälp om:
Sidorna är till hjälp för dig som användare. Saknar du information får du gärna skicka ett meddelande om detta på adressen nedan.
Klicka på länkarna till vänster, eller använd sökrutan längst upp till vänster.
För fel i systemet; t.ex. fel i GIS-klient, karttjänster, APP e.t.c. kontakta vår Support.
Ta med följande uppgifter vid kontakt, så går vår hantering fortare.
OBS! För felrapporter och frågor om Nemus avverkningsanmälningar, kika på sidan GIS-KLIENT FAQ först. Felrapporter och frågor om FastighetSök, se FastighetSök Support. |
För avtalsfrågor, förfrågningar, prisuppgifter, utökad behörighet till appens servertjänster m.m.- se kontaktuppgifter till säljare på sidan "Lösningar anpassade för skogsbranschen" på vår hemsida (eller på Timmerwebs produktsida). |
AKTUELLT (nyheter, meddelanden, driftstörningar etc.) GIS-klient GIS-KLIENT FAQ (kända fel, vanliga frågor etc.) GIS-KLIENT NYHETER (release notes) App för iPad APP NYHETER (release notes) |
Webbsystemet, GIS-klient: http://www.timmerweb.nu |