Hjälp och Supportsidor för Timmerweb Integration.

Här finns samlad hjälp om:

  • Timmerweb Integration GIS-klient (integrerad i ditt verksamhetssystem)
  • Timmerweb Integrationsgränssnitt (klient- och REST-API)

Sidorna är till hjälp för dig som användare. Saknar du information får du gärna skicka ett meddelande om detta på adressen nedan. 

Klicka på länkarna till vänster, eller använd sökrutan på vänstersidan.


För fel i systemet; fel i GIS-klient, karttjänster e.t.c. kontakta vår Support.

Även för administration av användare (lägga till, ta bort, ändra):

Mailadress:

support@metria.se (ändrad 22/1-2019)

vardagar 8:00-17:00

Telefon:

010-121 81 00 (ändrad 22/1-2019)

vardagar 8:00-17:00

Ta med följande uppgifter vid kontakt, så går vår hantering fortare:

  • Ditt för- och efternamn, organisation/företag.

  • Vid FEL; skicka gärna med en skärmdump (Alt+PrtScn) som illustrerar problemet.
  • Vid FEL; skicka en utförlig beskrivning; t.ex. vad du gjorde innan felet uppstod, steg för steg.

  • Vid administration av ANVÄNDARE; ange användarens för- och efternamn samt e-post. Gör gärna en lista på de som ska läggas till resp. tas bort, om det är flera.

Felrapporter och frågor om FastighetSök, se FastighetSök Support.


För avtalsfrågor, förfrågningar, prisuppgifter m.m.- se kontaktuppgifter till säljare på Timmerwebs produktsida.