Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Hjälp och Supportsidor för Timmerweb Standalone.

Här finns samlad hjälp om:

  • Timmerweb Standalone GIS-klient (för webbläsare)
  • Timmerweb Standalone app för iPad

Sidorna är till hjälp för dig som användare. Saknar du information får du gärna skicka ett meddelande om detta på adressen nedan. 

Klicka på länkarna till vänster, eller använd sökrutan längst upp till vänster.

Felrapport och Kontakt

För fel rörande systemet; fel i GIS-klient, karttjänster, app etc. kontakta vår GIS-support.
Även för administration a
nvändare (lägga till, ta bort, ändra) och ev. andra inställningar:

Mailadress: gis-support@metria.se
vardagar 8:00-17:00
Telefon:010-121 81 47vardagar 8:00-17:00

Ta med följande uppgifter vid kontakt, så går vår hantering fortare:

  • Ditt för- och efternamn, organisation/företag
  • Vid FEL; ange vilken webbläsare inkl. version som används. ALT vilken modell av surfplatta (iPad) + iOS-version, som felet uppstår i.
  • Vid FEL; skicka en utförlig beskrivning; t.ex. vad du gjorde innan felet uppstod, steg för steg.
  • Vid FEL; skicka gärna med en skärmdump (Alt+PrtScn) som illustrerar problemet.
  • Vid administration av ANVÄNDARE; ange användarens För- och Efternamn samt E-post. Gör gärna en lista på de som ska läggas till resp. tas bort, om det är flera...

Felrapporter och frågor om FastighetSök hanteras av vår E-support, se FastighetSök Support.

Avtal, priser, utökad behörighet

För avtalsfrågor, förfrågningar, prisuppgifter, utökad behörighet för appens servertjänster m.m.- se kontaktuppgifter till säljare på Timmerwebs produktsida.

Direktlänkar

AKTUELLT (nyheter, meddelanden, driftstörningar etc.)

GIS-klient

GIS-KLIENT FAQ (kända fel etc.)

GIS-KLIENT FUNKTIONER 

GIS-KLIENT NYHETER (release notes)

Kommande Release GIS-klient

App för iPad

APP Bra att veta

APP FAQ

APP FUNKTIONER

APP NYHETER (release notes)

Kommande Release APP

Timmerweb hemsida

Webbsystemet, GIS-klient: http://www.timmerweb.nu


 

  • No labels